U svakodnevnom obavljanju poslova iz opsega nadležnosti organa uprave Općine Banovići, a kako bi obezbijedili bolje usluge građanima, obrađeno je 76 hiljada predmeta tokom 2018. godine.

Posmatrano naspram broja stanovnika i dostupnih nezvaničnih podataka iz susjednih organa uprave, može  se zaključiti da je broj obrađenih zahtjeva u Općini Banovići na visokom nivou uslužnosti građanima.

Uposlenici organa uprave u 2018. godini ovjerili su blizu 40 hiljada dokumenata od čega je oko 27 hiljada ovjerenih fotokopija i 12 hiljada ovjerenih potpisa. U  matičnim knjigama rođenih, umrlih i vjenčanih obrađeno je preko 13 hiljada zahtjeva, a na pisarnici 22 hiljade zahtjeva. Iz oblasti geodetskih, imovinsko pravnih poslove i katastra obrađeno je 1300 predmeta.

Izvodi iz matičnih knjiga, kao i izvodi i kopije katastarskog plana izdaju odmah na licu mjesta, što znači da se zahtjevu građana udovoljava odmah na licu mjesta, bez dugotrajnih procedura i čekanja obrade zahtjeva, navode u nadležnoj općinskoj službi i naglašavaju da je takođe olakšana procedura kod upisa u matične knjige tako što se potrebni podaci pribavljaju po službenoj dužnosti.

Centru za pružanje usluga građanima svakodnevno se obrati blizu 200 građana, procjena je nadležne općinske službe izvršena na osnovu broja obrađenih zahtjeva.

Organ uprave će i u narednom periodu intenzivno raditi na pojednostavljenju procedura, uvođenju procedura elektronskog poslovanja, kako bi strankama olakšali pristup dokumentima. Takođe se vrše pripremem na uspostavi šaltera blagajne kako bi građanima na jednom mjestu omogućili uplatu administrativnih taksi.