Održan Kolegij Općinskog načelnika

Danas je u prostorijama Općine Banovići održan Kolegij Općinskog načelnika, na kojem su prisustvovali rukovodioci općinskih stručnih službi i službi za upravu, kao i rukovodioci samostalnih općinskih organa.

Načelnik dr. Bego Gutić u saradnji sa rukovodiocima službi utvrdio je i jučer potpisao novi Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji jedinstvenog općinskog organa državne službe Općine Banovići, saopšteno je na sjednici Kolegija. Novim Pravilnikom utvrđena je unutrašnja organizacija koju čine stručne službe i službe za upravu. U okviru stručnih službi formirane su Stručna služba Općinskog načelnika i Stručna služba Općinskog vijeća. Kod službi za upravu došlo je do povećanja broja službi sa pet na sedam. U okviru sedam novoformiranih službi poslovi su spojeni i reorganizovani po prirodni posla kojoj pripadaju i oblastima.

Općinski organ uprave od sada čine: Služba za budžet i finansije, Služba za urbanizam, geodetske i imovinsko pravne poslove, Služba za privredu, planiranje i lokalni razvoj, Služba za stambeno komunalne poslove, zaštitu okoliša i inspekcije, Služba za opću upravu, BIZ i socijalna pitanja, Služba za društvene djelatnosti i zajedničke poslove i Služba Civilne i protivpožarne zaštite.

-“Od danas se kreće u proceduru popunjavanja radnih mjesta u skladu sa novim Pravilnikom, koji je dosta funkcionalniji, rasterećeniji i omogućit će pružanje boljih usluga građanima”, naglasio je načelnik Gutić. Također je naglasio da je povećan broj radnih mjesta, što ne znači da će ista biti i popunjena.

Pozitivno mišljenje na Pravilnik dala je Sindikalna organizacija Općine Banovići, koja je prethodno utvrdila da nije došlo do smanjenja broja radnih mjesta što je, kako je navedeno, za Sindikalnu organizaciju najbitnije.

Tekuća pitanja

Kolegij Općinskog načelnika danas je razmatrao i tekuća pitanja iz domena rada organa uprave. Zaključeno je da se komunalna higijena mora podići na viši nivo, da treba hitno obezbijediti neophodne uslove za sanaciju lokalnih makadamskih puteva, hitno rješavati novonastale probleme po pitanju vodosnabdijevanja u mjesnim zajednicama, povesti većeg računa o blagovremenom čišćenju pijačnog prostora i drugim tekućim pitanjima.

Također je zaključeno da se trebaju pripremiti neophodni podaci za objavljivanje tenderskih procedura, koje će uslijediti odmah nakon usvajanja budžeta, odnosno od naredne sedmice.

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana.